owcrap

Tattoo

Publicerad 2010-05-04 20:40:39 i Allmänt,

"Never back down"

Den texen kommer någon gång pryda någon del av min kropp, och japp det finns en film som heter så och det var när jag såg den första gången i typ 8an jag kände att jag äntligen hittat en text rad som speglar det jag står för.
Vet egentligen inte om det gjort så stor skillnad för mej i livet sen jag hörde de orden, för jag har alltid gått min egen väg, fast ändå passar det bra just för att jag nästan aldrig backar och ger upp (såvida jag inte måste för att såra någon eller dylikt)

Funderar på att ha den i nacken som Angelina, grymt snyggt!




Dock är det ju ett ganska vanligt ställe.. men ändå det är ju ändå min tatuering som betyder nått för mej och det gör det ju speciellt.
Sen måste det vara (iallafall den första tatueringen, vill ha fler haha) på något ställe där jag kan gömma den om jag vill och behöver (jobb och så) men även kan visa den om jag vill.
Då då känns ju faktiskt nacken ganska smart då man han ha håret eller tröjan över, eller ha linne och uppsatt och visa den.  Va tycker ni?




Även stjärnor är grymt coolt, Rihannas är ju favorit men även de färgade. Någon gång i framtiden kanske..?



Fin placering och jätte fina färgen tycker jag, såklart vill även jag göra något liknande antingen där vid sidan eller en som växer från axeln ned mot ryggen. Dock skulle jag vilja ha körsbärsblommor istället med kanske ljusare färgen eftersom jag är lite ljusare i hyn!

Nu vart jag grymt taggad! Vi har ju faktiskt en tatueringsstudio i min lilla stad, kanske dax att leta upp den och kolla upp priser och sånt så jag kan få någon utav dom gjorde någon gång!
För en sak vet jag, innan jag dör ska jag vara märkt! Haha

(Alla bilder hittade och snodda från google!)

Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-05-05 16:42:48

Älskar angelinas tatuering. men jag tycker nog nästan den Viktoria Beckham har i nacken är ännu snyggare ;)

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-05-06 08:02:20

Jo visst är den! :) jo Victorias är med grymt cool! Fast jag tror det gör ont när man kör längs ryggraden, fast jag kan ha fel, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela