owcrap

Teen Hollywood

Publicerad 2010-05-04 08:57:33 i Allmänt,

Satt just och kolla på Starlounge på msn.se och såg att Jonas Brothers var på någon middag i vita huset, jahapp tänkte jag men gick in på en annan sida som heter oceanup.com där "nya" hollywood blir total bevakade och såg att Joe Jonas nu är tillsammans med någon annan känd tjej som heter Demi, tror hon var med som motspelare till honom i Camp Rock och nu är dom allaså tillsammans...
Sammanträffande? Skulle inte tro de tyvärr .. hela hollywood verkar ju vara styrt av pr och frågan är ju verkligen hur många som verkligen är tillsammans och gifter sej av kärlek, vilket liv ... börja funderar lite eftersom jag vet att hela Jonas trion haft ganska kända flickvänner i det förflutna och med tanke på deras status som typ det största och gulligaste bandet i vår generation känns det ju ganska fejk ...
Tråkigt, klart man skulle vilja bli känd, de vill väl alla! men sånt här visar ju verkligen baksidorna av kändisskap.
(Dock kan det ju vara äkta kärlek, va vet jag men känns misstänkt!)

 

 

Annars har jag matte nu men vår lärare är på resa i Italien så ingen gör nått, eller inte jag iallafall.. ska börja med kurs D i matten nu så kan inte göra så mycket eftersom vi inte vet hur vi ska gå till väga, synd för jag skulle verkligen vilja börja och se va de är för skit jag ska spendera halva trean med ;)

Har gjort en lista på spotify med som jag lova med, men måste nog rensa lite eftersom det vart typ 200 låtar haha så kanske imorn som jag langar Ego-inlägget!

Langar bild på Emma Watson som hade en grymt snygg klänning på någon gala!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela