owcrap

TODAY

Publicerad 2010-05-20 15:01:41 i Outfits/Inspiration,

Skjorta - Hannus, Strumps - HM, linne(under) - Gina, converse på de sen!

 

Dagen VARMA! Tyckte jag hade jätte lite kläder jämför med vad ja brukar, ändå svettades jag som en tok! Ska bli strålande sol imorn så tar nog skorts och linne då, känns som att jag inte orkar svettas en dag till! haha :)

Sen om det blir bara ben imon blir det nog att smörja in mej med min "nya" (julklapp fast oanvänd än så länge) bodylotion med kokosdoft och skimmer så man blir riktigt sommar fräsch!
Har använt en med papaya som luktar riktigt gott och uppfriskande nu under vintern för att förgylla vardagen lite - båda kommer ifrån The body shop, ca 149:-

 

(orkar inte ta någon bättre bild än en croppad bild på alla julklappar, haha - inge gnäll nu!)

, Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela