owcrap

Weekend

Publicerad 2010-05-24 18:31:31 i Foton,

Denna helg testade jag "hälso-helg", alltså äta bättre på fasta tider och röra på mig mer.
Så varning för mycket mat bilder, älska mat!
Min kille fick hänga på han med även om han gnällde lite på att han var hungrig haha :)

Helgen i bilder nu iallfall;

Helgen började med SOL och jag körde shorts hela helgen faktiskt! Vi hann iallafall med att både grilla, glippa hela gräsmattan, cykla överallt, åka inlines, panta 100 flaskor säkert och äta massor med god mat :)
Kände mig sjukt duktig med tanke på att helgerna brukar bestå av typ chips,chips och chips! Usch och fy :(

Kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela