owcrap

Weekend

Publicerad 2010-05-02 19:22:31 i Foton,

Valborg är över och hårda livet är tillbax, dock är det ju Kristi flygare om typ en vecka så inte så hårt kanske ;)

Min helg var helt underbar, började med hemmafest hos killens polare och innan vi hamna där vart det att glo lite brasa, den tog sej inte riktigt så vart inte så maffigt som jag hoppats på men det var helt okej!

Tog en del bilder på kvällen, tror jag skippar bilderna från festen dock då många togs för att hämnas på Jespers syrras polare (det var egentligen hon som hade festen, vi planka den lite bara) för dom var skapligt irriternade ibland!

Så här är min helg i bilder;

(Ph: by myself)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela