owcrap

A brownie with bloody guts, please!

Publicerad 2010-11-05 19:26:44 i Allmänt,




Igår var det dax för en Hejdå-fika för Mija som ska åka till Kanada i en månad och lämna oss i sketna sverige ..
Vi hade det riktigt trevligt och det är vid såna här tillfällen man märker vilka underbara vänner man har!
De ställer upp hela tiden och vi kan verkligen snacka om ALLT!

Efter fikat körde jag och Line på lite bio, Saw 3D.. är lite besviken på den faktiskt men vafan, jag tog min 3D-films oskuld iallfall :)

Ni är helt underbara brudar! :') ♥ 

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela