owcrap

* * * *

Publicerad 2010-11-09 08:25:56 i Allmänt,



Någon mer än jag som såg svt's nya program "ung och bortskämd"?

I vilket fall som hellst så såg jag det och det var ju helt ofattbart hur de kunnat leva som två åringar så länge.
Ja menar inte ha handlat någon gång i sitt liv och vissa var ju 24 år.. och aldrig behövt städa och diska.
Diska visst, finns ju diskmaskin nu men ändå.. helt sjukt!
Dock känns det ju mest som det är föräldrarnas fel och de känns dumt att barnen ska tävla om vem som förbättrats mest när det är såhär de är uppfostrade.
Det borde ju vara föräldrarna som får va i huset istället och lära sig hur man sätter ner foten..

Usch! Hur kan de gå så här långt?

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela