owcrap

New things.

Publicerad 2010-11-05 19:14:35 i Shopping,







Mina inköp;

Bild1: Jacka, Kosta Outlet  349:- (1200:-)
Bild2: Topp, Kosta Outlet  50:- (299:-)
Bild3: Klänning, H&M  99:-
Bild4: Leggings, Family House  99:-
Bild5: Halsband, Glitter  25:- (199:-)


Detta köpte jag alltså under min tripp till småland.
Jag lyckades tajma in massor med rea, på Kosta Outlet var det rea på outlet priset och Glitter hade fortfarande sin 25 kronors - rea igång - Perfekt!

Och för er som undrar vad Family House är så är det typ en liten outlet i Emmaboda där min mormor och morfar bor! Finns en del men det mesta är barnkläder ..

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela