owcrap

one of those bad days.

Publicerad 2010-11-11 19:31:41 i Allmänt,

Sjuk och allmänt deppig
- det är vid såna här tillfällen man behöver sin pojkvän att kramas med...
eller kanske den där gigantiska hunden de har på guldfynd..
skulle funka med lite choklad oxå vid närmare eftertanke, fast perfekt hade ju varit alla tre, hehe

Lite gnällig är jag nu.. men vafan, är både sjuk, pms:ig och förbannat hungrig så det har jag rätt att vara!

Nu ska jag gnälla på mamma att hon segat med maten (va faktiskt hennes tur idag!) och kolla på halv åtta hos mig.

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela