owcrap

Please Santa.

Publicerad 2010-11-30 13:28:25 i Månadens,

Årets önskelista är gjort..
eller iallfall lite, känns svårare att komma på presenter ju äldre man blir men att få pengar e ju torrt.



Onepiece, hur mysig lixom?




Kokbäcker, vill ju inte dö när jag lämnar boet


Köksgrejor, bestik söta koppar handdukar STEKPANNA (hellst en orange eller grön) mm.



Presentkort på Lindex, de har ju bästa underkläderna



Högtalare till min dator




Där va den .. fast den kan ju ändras :)
Ganska tråkig asså.. men somsagt vafan ska man önska sig lixom? :o

Sen är ju alltid smycken, mumsiga hudvårdsprodukter och smink välkommet, jag är ju ändå tjej!

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela