owcrap

shame on me.

Publicerad 2010-11-16 12:35:16 i Allmänt,

Nu har jag varit dålig, inte bloggat alls knappt även om jag varit sjuk och haft tid.. men nej, har lite inspirations torka tyvärr. Plus att jag skrivit sönder på min engelska uppsats och frågor om globaliseringen till internationell ekonomin. Blä!

Men nu är jag klar iallfall och inspirationen kanske kommer tillbax imorn om vi har tur. Kommer massor av bilder från våran resa vi påbörjar på söndag iallfall, de kan jag lova, dock kan ja ju inte lägga upp dom förens om två veckor då jag kommit hem men ändå, den som väntar på nått gott... :)

 


Två bilder jag använde i min engelska uppsats, kan ni gissa vad jag skrev om? :)

Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-11-16 16:13:48

Ja eller en tassel som maria montazami skulle sagt ;) Hahah. Men den är verklgien supersnygg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela