owcrap

Wish upon a star.

Publicerad 2010-11-05 20:32:00 i Allmänt,



Är det något som jag älskar så är det julen!
Själva stämmningen då och inte allt åkande till alla släktingar.. fast det har ju sin charm det med - massor med klappar! :D

Så bara för att man kan så ska jag tjuvstarta lite och tända min stjärna medans jag myser med en skål ostbågar framför Idol!

(Sen är det ju en annan sak att den hänger där året om eftersom jag är för lat för att ta ner den men det är ju känslan man vill åt och det går ju inte att få mitt i sommarn iallfall så orka lägga ner energi på att montera upp och ner den varje år..)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela