owcrap

fuck...

Publicerad 2010-10-28 19:40:17 i Allmänt,




oooh är helt knäck nu fan :(
imorn ska jag på någon genomgång på gymmet ja ska skaffa ett kort på.. kört med mammas innan så fattar ju hur maskinerna funkar lixom, men de vet ju inte tanten för de vågar vi ju inte säga eftersom mamma fått det från jobbet..
men iallafall, gissa hur länge ska ska va där?! TVÅ JÄVLA TIMMAR!! och gymmet är typ lika stort som mitt rum eller nått .. ärligt? och tillråga på allt hade hon bara tid 8.15 imorn, ända dagen jag är helt ledig .. fuck off :@

Förlåt men nu e jag sur asså... :/

 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-28 20:32:55

thanks! allt bra här också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela