owcrap

Golden buttons.

Publicerad 2010-10-11 18:27:37 i Shopping,



Kände att det var dax att uppdatera bloggen lite.
Haft låång helg (studiedag + ledig fredag) så bloggen fick med ta helg.

Idag tänkte jag bara visa upp mina nya fina örhängen.
De är köpta i en lite secondhand/autions butik i Finspång och kostade mig inte ett öre!
Billigt är bra!

Riktigt nöjd, även om det är clips, känns skapligt knas när man inte är van..
Men ett hett tips till er utan hål i öronen, kolla secondhand där har alla gamla tanter dumpat sina örhängen från 60-talet ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela