owcrap

New from H&M.

Publicerad 2010-10-28 20:36:32 i Outfits/Inspiration,








Lite nytt som kommit in på H&M.

Älskar långklänningen, hade jag varit ett par cm längre kanske jag kunnat köpt den.. men nu är jag ju inte det och fick nästan IG i syslöjd så vill inte sätta nålen i nått så fint med mina kunskaper.
Så får snällt glädjas åt er andra som kan ha den! ;)
Skorna på sista bilden är med riktigt fina med glittret på kilklacken, men såklart försvann storlek 36/37 direkt så inget köp där heller för mig.

Men har att par andra saker jag vill ha, så ska försöka mig på att köpa det imorn kanske.. håll utkik! ;)

Kyss

Kommentarer

Postat av: Amanda Rieem

Publicerad 2010-10-28 23:17:24

hoppas att din dag har varit bra!! :D

Några planer för helgen?

Postat av: Catta

Publicerad 2010-10-29 14:12:11

Woow, ja jag har också spanat in dem :D SNYGG SNYGG SNYGG! :D Jag funderar skarpt på att köpa den svarta långklänningen och den röda väskan för den skulle passa min röda klänning aldeles super! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela