owcrap

New Things.

Publicerad 2010-10-20 12:47:17 i Shopping,



Ursäkta för sjukt fula och tråkiga bilder men har inte haft tid eller inspiration att ta några roligare.
Lite nya saker som jag köpte förra helgen iallfall.

Skor - Deichmann 149:-
Leggings - H&M 99:-
Hårspray & nagellack - H&M 79:- resp 39:-

Köpte skorna nästan enbart för tjejgrejen i Linköping för jag inte vill ha mina andra som är ganska mycket högre och ostadigare.. vill ju inte ramla och skämma ut mig mer än vad jag antagligen kommer jaga iallfall, haha
Resten av köpen är bara saker jag är i behov av - riktigt kul shopping right ? ;)

Kommentarer

Postat av: Marcus Å

Publicerad 2010-10-21 08:06:24

Det är bra med mig också. När ska du till Linköping då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela