owcrap

one good day!

Publicerad 2010-10-13 16:44:22 i Allmänt,



Gårdagen förvånade mig massor.
Jag hatar tisdagar .. sjukt mycket, de lyckas alltid gå nått fel på tisdagar!
Och igår berättade även "Vakna med the voice" om en studie som visar att de flesta håller med mig om att tisdagen är veckans värsta dag.
Men!
Igår var en riktigt bra tisdag!


Började med att jag min engelska annons ja skulle skriva gick riktigt snabbt.
Sen hämtade jag posten och vad låg det där?!
JO, ett brev från linköpings universitet där de stod att jag får hänga med på deras quintek-dag!
Wihuu :)
Anmälde mig för två veckor sen för att gå på tre "tjejdagar" på universitetet men eftersom jag inte läser fysik B så hamnade jag typ som reserv så när jag inte hörde nått mer om det så trodde jag inte jag kom med.
Men igår kom brevet och jag vart helt galet glad - riktigt kul grej tycker ja!
Kan berätta mer när jag faktiskt ska iväg, vilket är om två veckor!

Och senare på kvällen hade jag ju körlektion och där kicka jag ass! Fick massor med beröm och typ ingen läxa alls, förutom att börja med terorin mer. Känns riktigt skönt eftersom jag va depp efter lektionen jag hade haft innan då allt gick rakt åt helvete..

oj, långt inlägg .. men de va ju en bra dag så vad ska man göra ?! :D

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela