owcrap

Panncakes makes me happy.

Publicerad 2010-10-20 12:40:02 i Allmänt,



Denna onsdag måste ju bara bli den bästa på länge.
Iallafall med tanke på min frukost, PAAANNKAKOR! :D
I'm lovin' it!

Fredrik var så snäll att han klev upp och stekte pannkakor till mig och min mamma eftersom vi har hamnat i lite lätt höst-depression.
Och eftersom min mamma va på väg till jobbet när jag vakna kom fredrik ner med dom på en bricka så jag fick frukost på sängen - underbart!

Hoppas du läser det här nu Mårten så du vet vad du ska göra på lördag morron.
Kan ju behövas lite pannkakor och sylt efter att ha dansat hela natten ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela