owcrap

All I see is stars.

Publicerad 2010-09-22 12:39:39 i Outfits/Inspiration,





Har blivit helt förälskad i paljetter - igen!
Känns som varje höst/vinter då nyåret är på ingång så måste man ha paljetter!

Kan bara säga att om jag hade hittat nått som liknar Mary-Kate's klänning hade jag haffat den direkt, till vilket pris .. eller ja, typ vilket pris som inte går över 1000 lappen iaf ;D
SÅ FÖRBANNAT UNDERBAR!

Nått kul med paljetter och så skinnshorts/-kjol är nått som jag spanar lite extra efter på fredag iallfall! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela