owcrap

Birthday Girls!

Publicerad 2010-09-01 19:01:24 i Allmänt,

Mitt i allt hostande och snorade måste jag passa på att att säga grattis till min snygga vän Izabell som blir 18 år idag!
Hipp Hipp Hurra :D

Läs hennes blogg här

En till liten vän fyller idag, dock är vi inte så nära vänner som vi en gång var och hon är även anti bloggar så hon kommer nog ändå aldrig se det här, men Grattis till dej med Alice! :D Även hon blir 18 år idag!

Nu ska jag kasta mej i duschen och se om jag kan rensa ut lite snor ifrån snabeln! ;)

Kyss

Kommentarer

Postat av: izza

Publicerad 2010-09-02 18:26:34

vad underbar du är Matilda :D <3 tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela