owcrap

My Week.

Publicerad 2010-09-21 20:46:01 i Skönhet,



Tänkte visa er min almanacka så ni får de lite hur mina planer min för veckan ser ut .. eller nu ser jag att man inte ser så mycket iallfall!

Jag köpte den i våras och den kosta 169:- tror jag, det är en sån där men får designa framsidan själv, min framsida pysslade jag ihop någon gång när jag var sjuk..
Tyckte den vart helt okej faktiskt, kollar ju mest i den såklart så spelar ju inte så stor roll egntligen men de va kul att pyssla ihop iallfall :)

Nu ska jag fortsätta kolla med ena ögat på Idol och andra på lite insperation till framtida party outfits.. det är den stora satsningen jag gör under shoppingen på fredag - hitta fest kläder! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela