owcrap

New Things.

Publicerad 2010-09-15 09:49:44 i Shopping,





 

Måndagsshoppingen! :)

 

Bild1: Datorfodralet + hårddisken, Media Markt 229:- resp 449:-

Bild2: Insidan av datorfodralet,

tyckte de va coolt med grönt så va tvungen o visa!

Bild3: Parfym, Rusta 69:- (!)

Bild4: Ringar och örhängen, Rusta 79:- resp 39:-

Bild5: Örhänge(n) 6pack, Rusta 29:-

 

Sjuuukt nöjd med mina köp från Rusta! Riktigt billiga smycken och de va ändå rätt snygga ju, köpte även spännen där för en tia (y)

 

Sitter för tillfället och lyssnar på någon snubbe som snackar företagsekonomi, han är faktiskt riktigt grym! Dock har jag ont i rumpan och ryggen efter att vi suttit still två dagar i rad nu.. vill röra på mig ju! ;)

Kyss

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-09-16 08:15:14

tack ska du ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela