owcrap

Not okey!

Publicerad 2010-09-23 20:24:48 i Allmänt,

Kände att jag måste dela med mig av den värsta morronen i mitt liv. Eller ja, för min näsa iallfall..

Lite bakrund fakta först då; På vår skola har vi hyllor i caffan där det står våra egna muggar och även lånemuggar. Och i två veckor har det luktat typ spya/piss i vår "entré" som ligger precis innan man kommer till caffan.

Idag när jag kommer till skolan så stannar jag först hos Line som har sitt skåp vid entrén och sen börjar vi gå mot caffan när de plötsligt blir kaos och en kille står och torkar på golvet - stanken är nu oooolidlig och när vi frågar vad det är som hänt så säger killen - " ja tog ner en mugg som det var spya i !!"
Allså, hatar att vara moraltant men VAD I HELVETE TÄNKER FOLK MED !! INTE OKEJ!  för det första spy inte i en jävla mugg, för det andra ställ inte tillbax den och det tredje låt den inte stå i två jävla veckor?! Allt detta är ju helt självklart för folk med normalt IQ men tydligen går det någon med IQ:t i botten på skolan som spyr i en mugg,ställer tillbax den och låter den stå där i två veckor.

Personen som gjorde det är ju så dum i huvudet är det är synd om den.
Fyfan säger jag bara. Vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela