owcrap

One pointless uppdate.

Publicerad 2010-09-06 11:07:34 i Allmänt,

Sitter i skolan just nu, har projektarbete .. ganska segt eftersom vi inte kan göra så mycket just nu.
Vi ska ha vår skolas tjejkväll och den är i december så förtillfället är det inte så högt tryck ;)

Men om tio minuter får jag gå hem och sooova, trotts att jag mår mycket bättre från min förkylning så är jag fortfarande trött som ett as :?

Kommer blogga mer ikväll kanske, eller när jag kommer på nått kul att skriva .. har lite lätt bloggtorka just nu känns de som, har inga kul bilder att visa och inget shoppingsug så vad ska jag skriva om då?! :o
Kom gärna med förslag :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela