owcrap

One trip to Europe, please!

Publicerad 2010-09-30 10:04:42 i Resor,

Skrev ju för ett par veckor sen i det här inlägget att jag skulle avslöja vad bilderna betyder.
Det hade jag glömt.
Men nu kommer det!

Tyvärr måste jag ta bort en bild efter som planerna ändrats.
Jag ska iallfall på klassresa/utlandspraktik till ParisMilano & (antagligen) München.
Varför ska vi just dit nurå?
Jo, jag går ju teknik därför ska vi kolla eiffeltornets konstruktionD&G's design & försäljningsteknik och sen ska vi till BMW för att se deras produktion.
Sjukt taggad! Vi ska åka buss så lär ju fastna i sittställning för resten av livet
- men skitsamma för jag ska bussluffa i Europa!! :D


Någon som har varit på dessa ställen och kan tipsa om saker att de/shopping/mat och allt där i mellan?
Skulle vara sjukt tacksam, vill ju att vår resa ska innehålla så mycket som möjligt!
Kyss

Kommentarer

Postat av: Michaila

Publicerad 2010-09-30 12:15:07

Paris är underbart! Så himla fint är det :D hela Champs-Élysées finns det shopping och mat :D

Postat av: sofiia

Publicerad 2010-09-30 16:53:41

fin blogg ! :) :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela