owcrap

the days after.

Publicerad 2010-09-12 13:14:57 i Outfits/Inspiration,

Fredagens;

Linne, Monki

Kjol, Gina Tricot

Örhängen, Glitter

 

Fredagen var grym - massor med nya sköna människor, simon med hatten rocka gärnet och så mumsig tacos på "efterfesten" (tack Line-gull!)

Längtar redan efter nästa fest med mina babes ;)

 

Helgen har varit väldigt seg annars, har pluggat lite körkort och kollat på film.. nu ska jag strax gå en promenad och rensa huvudet lite innan jag ska städa - Gud va kul !


Stort Grattis till Catta som fyller 19 år idag, kram på dej sötnos! :)


Kyss

Kommentarer

Postat av: Catta

Publicerad 2010-09-12 19:13:28

Tack så mycket sötnos ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela