owcrap

TODAY.

Publicerad 2010-09-20 21:53:52 i Outfits/Inspiration,






Dagens;

Tröja - Gina Tricot
Lackleggings - Gina Tricot
Örhängen - ?, Pilgrim kanske
Halsband - Glitter

Och på naglarna kör jag "Art de Lautrec", va nu det är för märke .. fyndade det på sminkshoppen i Finspång!

Kände för att langa en snabb dagens innan jag ska kasta mig i duschen, vart en riktigt seg dag.. mycket väntan och för lite att göra! Hoppas imorn blir bättre :)
Tänkte även försöka mig på lite körtest på datorn imorn efter min yoga, får se hur det går med det! Haha

Nu - dusch och sedan ner med näsan i körskoleboken!

Kyss

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2010-09-21 16:50:51

Du skulle inte vilja vara jättegullig och lägga en (eller några) röster på mig i en tävling på kanal5.se ? :D

Det är en tävling om sveriges nästa modebloggare och jag hade blivit så glad om du ville rösta på mig!



Länken har du här http://kanal5.se/web/guest/mode/bloggjakt



Rösta sedan på Life by Matilda och du är klar ! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela