owcrap

TODAY.

Publicerad 2010-09-07 21:30:55 i Outfits/Inspiration,



Jeansskjorta, Vila
Linne, Gina Tricot
Jeansleggings, VeroModa
Skor, Scorett
Ring, Berlin
Klocka, Present


Första riktiga tisdagen för mig i skolan idag och somvanligt sög den. Dock sög den extra mycket idag kändes de som..
PMS + skola till halv fem = katastrof!

Allt gick fel idag, presentationen sög vi på, va tvungen och luncha med folk som var glada och pigga - HEMSKT!, fick en dödligt jobba uppgift på Fek:en som vi har till imorn, planer ändras, ingen pojkvän hemma, ingen mamma hemma.. en jävligt pissig dag kort sagt.

Fanfanfanfanfan.. känns som de e allt jag kan säga just nu.
Känner mig ensam och liten, trött och sliten och helt tom.

Nae, nu ska ja sova så den här dagen tar slut.. uppdaterar när/om jag blir gladare imorn!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela