owcrap

-

Publicerad 2010-09-14 12:36:10 i Allmänt,

Yo!
Sitter i skolan just nu, och kommer göra det till typ halv fem - YES va kul!!

Fick reda på igår att vi ska få Windows 7 på torsdag på skoldatorerna, så det var bara att skynda in till Norrköping för att köpa en extern hårddisk! Vill inte ens tänka på om jag skulle förlora allt jag har på datorn just nu..
mitt liv typ ;)

Tyvärr kunde jag ju inte riktigt hålla i cashen utan köpte en del andra saker med, bland annat smycken från Rusta! Haha, det trodde jag aldrig men va sjukt billigt och det fanns endel snyggt faktiskt så skyndaskynda till Rusta för att fynda smycken! :)
Bilder på allt kommer ikväll eller imorn för kameran sitter just nu på laddning..

Tänkte bara skriva av mig lite!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela