owcrap

Weekend.

Publicerad 2010-09-19 11:58:06 i Film & Musik,



I Fredags såg jag den här grymma filmen! Alla borde verkligen se den, så mycket känslor och så fin handling.. växlade mellan tårar och skratt. SE DEN! :D

Fick lite skattepengar i veckan (tror jag det var iallafall) så blev lite shopping med, men bara lite .. ska spara så mycket jag kan! Ska visa er vad jag köpt så fort jag kommer hem :)

Nu ska jag strax äta frukost och sen följa med Mårten som ska rösta, jag rösta redan i fredags så ska bara visa hur man gör - nu när jag blivit proffs på att rösta! haha

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela