owcrap

Define - A - Lash

Publicerad 2011-04-05 18:07:45 i Skönhet,




eftersom jag är så nöjd med min nya mascara så måste jag göra lite extra reklam för den.
den är helt underbar, separerar och fångar verkligen upp varje frans.
extra plus för att den är vattenfast med vilket gör att böjningen sitter hela dagen (och även efter ett gubbvil !)

tog den rosa eftersom mina fransar är så tunna och korta, men finns även en grön utan volym effekt.
ska nog haffa den inom kort, lite mera vardagsmascara!

köpte min för ca 70 kr men ordinarie pris är runt 150 kr tror jag.
men tycker den är värd det! :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela