owcrap

Doing what we do best.

Publicerad 2011-04-05 22:57:46 i Allmänt,



i måndags körde jag och fina Line på en fika.
älskar att fika, längtar till sommaren då man kan sitta ute.

somvanligt, vi är ju tjejer, bestod fikat av skitsnack på alla nivåer.
det var även lite klassträff där, från nya klassen och våra gamla - kul! ;)

efter fikat tog vi även en titt i Finspångs gigantiska upbud av shopping,
och såklart så kom jag hem med lite nytt. ett till nagellack och litet örhänge till övre hålet.
livsfarligt att gå in på Sminkshoppen känner jag...

ska visa er de nya inom en snar framtid !

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela