owcrap

Food ♥

Publicerad 2011-04-14 08:38:36 i Allmänt,



bildkälla: studentkrubb.se

till alla er studenter, ni som bor ensamma eller ni som bara behöver inspiration.
jag tycker ni ska kika in på denna sida http://studentkrubb.se/.

jag älskar mat, tycker väldigt mycket om att laga mat och gillar att testa nya saker.
däremot hatar jag när recept är invecklade med kassa instruktioner och dyra okända ingredienser.

därför är denna sida perfekt!
enkelt, gott och billigt, och framför allt grymt fina bilder som ger massor med inspiration.

till er grabbar som startat sidan, TACK!

ett litet tips från coachen bara så här en torsdags morgon ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela