owcrap

Hope-chest.

Publicerad 2011-04-08 11:56:55 i Allmänt,





här har ni min nya kärlek. ni anar inte hur länge jag har tjatat om denna.
detta är min mormors brudkista som min mamma ärvt och den har stått i källaren oälskad alldeles för länge.
hur fin är den inte, tror det är min gammel morfar/farfar som gjort den.

just för tillfället har den ju ingen kul placering men eftersom mitt rum är fyllt med annat skit så fick det bli så.
men så fort jag flyger ifrån boet ska den få den plats den förtjänar!


Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-09 12:43:33

åååå jag vill också ha en brudkista :D letar som en galning efter en på loppisar och sånt. Din är super fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela