owcrap

It´s Friday.

Publicerad 2011-04-01 10:53:43 i Allmänt,



Idag är det fredag och då ska man vara glad.

men när denna låt spelades i morse på The Voice så blev jag lite tokig.
vart är världen påväg? är det sån här musik som ska bli populär om några år...
låten passar lågstadie elever som ska lära sig alla veckans dagar, herregud.
behöver jag säga att denna inte får en plats i min Ipod ;)

det bästa är att hon inte verkar tycka det är kul alls att spela in en musik video heller,
hon bara står där med ett fejksmile på läpparna.

nej, nu ska jag släppa detta, var bara tvungen att dela med mig HAHA

kan även meddela att samma användare på youtube har lagt upp typ 15 "nya" stjärnor med liknande låtar.
pinsamt ...

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela