owcrap

Knock me down.

Publicerad 2011-04-21 21:42:10 i Allmänt,




en bild jag hittade på Puls hemsida, den enda bilden jag har från förra helgens utgång. kompakt kameran har varit borta i ett par veckor vilket gett mig djupa veck i pannan, gillas inte! men idag hittade jag den, lyckan är gjord ! nu kan jag ta spontana bilder igen, awesome.

sitter just nu och väntar på min pojkvän. kalla mig tönt men saknar honom massor trots att vi bara varit ifrån varandra två dagar, har blivit total kockad av vårkänslorna så beter mig som nykär igen trots att vi om ett par dagar firar två år. underbart tycker jag!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela