owcrap

Make up S/S pt.2

Publicerad 2011-04-15 09:11:08 i Skönhet,




Lizzy - Claudia-L'oréal (?)


här har ni fortsättningen på sminket jag kommer använda till våren/sommaren.
har ju helt snöat in på rosa, speciellt på läpparna.

det första är apgammalt, vet inte hur hälsosamt det är men kör ju med en pensel som jag tvättar med jämna mellanrum så det borde bara okej.
än så länge har jag inte fått nån reaktion iallfall, kommer dock slänga den så fort jag hittar ett stift med liknande färg.
som ni ser är det tre olika färger i en som jag brukar blanda lite för att få den perfekta färgen. den är väldigt täckade och ger mycket färg så detta är mer till fest.

det i mitten är mer trasparent så passar bra till vardags.

och det sista är mörkare så passar nog egenligen bättre till hösten men ja kör de på fest när jag vill vara lite dramatisk ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela