owcrap

My weekend.

Publicerad 2011-04-11 11:19:28 i Allmänt,





lite bilder från helgen.
varit lite frånvarande här som ni säkert märkt.
de uppmärksamma upptäckte säkert också att inläggen som kom upp i lördags var tidsinställda
.

anledningen till detta är att jag valde att spendera helgen tillsammans med min pojkvän,
var ett bra tag sen vi hade en hel helg tillsammans så ville inte störa genom att sitta vid datorn.

iallfall så hann vi både med en sväng till Vingåkers Factory Outlet, käka thai och fynda på Ingelsta i Norrköping, byta däck på min och min mammas bil och käka för mycket kina mat.

som ni ser är det ett jäkla skitgöra att byta däck, men det var kul! även om vi märkte att Mårten och jag kanske inte är jätteduktiga på att samarbeta när vi båda tror att vi gör på rätt sätt. att komprimisa är för töntar! ;)

langar strax bilder på allt jag köpt!
Kyss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela