owcrap

New Things.

Publicerad 2011-04-11 11:45:33 i Shopping,




bilder på helgens inköp.

bild 1: skjorta, Gina T 49:-  linne, Gina T 49:-  skor, VFO 99:-
bild 2: skjorta, VFO 100:-  t-shirt, VFO 50:-  bikini, VFO 149:-

är helt galet nöjd. köpte allt utom skorna på rea (på VFO, rea på outletpriset).
äntligen börjar ja få in lite färg i min garderob igen. ska rota runt i min byrå efter mer spännande.
glömmer så lätt bort de tröjorna eftersom jag har allt jag använder mest på klädställningen.

Kyss

Kommentarer

Postat av: mija

Publicerad 2011-04-11 18:35:24

Haha du har köpt en likadan bikini som mig :P

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-04-15 13:24:51

Sjukt snyggt! men Den dääär bikinin! så underbar!!1 (: Nu taggar vi sommar, sommar , sommar, nämnde jag SOMMAR? :D:D:D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela