owcrap

New Things.

Publicerad 2011-04-15 20:33:42 i Shopping,





lite nytt jag fyndade igår.
allt från H&M.

Kavaj, 200 :- (rea)
Eyeliner, 30 :-

är som vanligt ruskigt nöjd. letat efter en vit kavaj ett tag men så hängde denna på rea-stället, va bara tvungen. ljus är den iallfall och de blir perfekt till våren/sommaren!
Eyelinern har jag haft en liknande innan, den är som en touchpenna, fick den av min vän Josefin i nian så den är ju slut för långesen men nu hittade jag en till rimligt pris så jag satsade.

har ju sagt att jag ska hålla i pengarna, min mamma kallar mig shopaholic. men nu när solen strålar och man äntligen kan gå i tunnare kläder utan att få köldskador så blir jag lite galen. men vem blir inte det?

langar dagens outfit stax,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela