owcrap

On my glasses.

Publicerad 2011-04-21 15:09:57 i Outfits/Inspiration,




igår fyndade jag i min egna smyckessamling faktiskt. satt och spana på olika bloggar och såg en tjej som hade en "senil-kedja" på sina brillor.
och just då insåg jag att hey, kedjan jag använt som halsband är ju inget halsband det är en senil-kedja!

alltid tyckt att "knäppet" varit skit skumt men nu fattar jag ju varför, jag har ju varit helt ute och cyklat..
så nu är jag stolt ägare till en senil-kedja, perfa!
den hade väl sin storhets tid förra året egentligen när Kenza köpte sin men skitsamma är ju en asbra grej iallfall,
no more lost or broken glasses :)

Kyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela