owcrap

the past.

Publicerad 2011-04-14 11:05:39 i Foton,






på tal om högstadiet, detta är min förra klass.
hoppas ingen misstycker att jag lagt upp dessa bilder, men alla ställde ju upp på de då iallfall.

tyvärr ligger alla bilder från resten av högstadiet på min gamla lite trasiga dator så de från avslutningsmiddagen och själva avslutningen är det ända jag har kvar. men nån gång ska jag ta tag i min gamla dator och rädda mina högstadie år i bilder.

saknar det ibland... ångrar vissa saker jag aldrig gjorde men så är det väl alltid.

nu ska jag gå på lunch,
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela