owcrap

Toast and tomatoes.

Publicerad 2011-04-06 21:52:05 i Allmänt,




dagen inte varit speciellt bra. varit en hängig, trött och tråkig dag.
skulle åkt till min snygging efter praktiken men kände mig krasslig så stannade hemma,
är inte så roliga att ha att göra med när jag är små sjuk o gnällig så han blev nog nöjd med mitt beslut ;)

men denna dag måste ju ha ett bra avslut så ställde mig och gjorde toasts.
fyllde dom med kalkon,keso och två olika ostar - perfekt tröstkäk!
till det blev det en varma koppen Frukt med.

nu kan jag sova lugnt och hoppas på en bättre dag imorn!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela