owcrap

Today.

Publicerad 2011-04-20 12:46:44 i Outfits/Inspiration,


kavaj, H&M
tröja, Gina T
leggings, Netto (haha)
halsband, Cubus
solbrillor, Glitter

*********

har varit lite frånvarande här ett par dagar. Har varit hos pojkvännen helt avskärmad från all teknik. Tog inte med mig kameran och mitt mobilbatteri dog efter ett par timmar så har varit lite borta, men det var skönt.

detta är outfiten från i söndags, kommer kanske en från idag senare. nu ska jag leka med Line! :)

hur underbart är det inte att man kan gå i ballerina nu förresten? I like!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela