owcrap

under construction!

Publicerad 2011-04-07 12:21:10 i Allmänt,

om ni undrar när ni gått in på min blogg varför den sett lite knas ut så är det för jag gör om lite.

har just nu ändrat färg på Rubriken, Navigeringen och raden under inläggen (kommentarer,trackbacks..) har oxå tagit bort "paddingen" runt bilderna!
ville ändra bakrundsfärgen med till ljusgul men de såg helt knas ut så får jobba lite mer med de, ska försöka pilla ihop en ny vårigare header med...

är egentligen inte alls haj på de här så tar lite tid att få de som jag vill, skulle vilja få dit lite fina flikar till kategorier med men har aldrig lyckats :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela