owcrap

New Things.

Publicerad 2011-04-20 20:17:03 i Shopping,







eftersom det var lite synd om mig igår och förrgår när min mobil dött så shoppade jag lite nödvändigheter.

jacka, H&M 299:-
klocka, Ur & Penn 300:-

hade egentligen bestämt att inte köpa någon vårjacka eftersom det känns onödigt men det har varit lite av ett mellanläge på värmen nu ett par dagar (vissa skulle kalla de vårväder) som gjort att skinnjackan varit för varm och bara en kofta för kallt så kände att jag var tvungen att införskaffa en ny vårjacka.

och några av er kanske sett att min klocka jag fick av Mårten på vår 1 års dag har tappat endel stenar och blivit allmänt sliten?
var ju upplagt för en ny så det blev det.

så där nu har jag försvarat mina inköp för mig själv och er, nu känns det bra! ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela