owcrap

A very good day.

Publicerad 2011-08-12 07:15:33 i Allmänt,



den första bilden från resan är upplagd, YES!

ber om ursäkt att bloggen står still just nu men såklart nu när jag har massor att ladda upp så fungerar inte internet som det ska. men det kommer så snart det går!

igår var en riktigt bra dag, på jobbet bjöds det på fika hos en gammal anställd som hade en ljuvlig trädgård. vi hann prata bort hela två timmar där bland alla vackra blommor innan de var dax at dra sig tillbaka.

efter jobbet sen blev det en helt grym shoppingtur med en helt grym bästa vän!
fyndade helt tokigt mycket! Super :)

nu i helgen ska jag redigera och fota så jag kan lägga upp det mesta under nästa vecka.
internetet på jobbet är stablit och snabbt så lånar lite där, hehe

Kyss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-12 08:15:50

klart du får beställa en :) kolla in bilderna på dom jag redan gjort (kommer upp fler bilder i dag) så kan du välja ett utseende och färg eller så säger du bara en färg så fixar jag ihop något :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela