owcrap

dagen till ära bär jag min blåa kavaj jag ...

Publicerad 2011-08-25 10:23:06 i Allmänt,

fxcam_1314259862 (MMS)

dagen till ära bär jag min blåa kavaj jag ärvt av min mormor. anledningen till detta är att jag deltar i Facebook evenemanget "bär blått för de barn som för det varje dag" tycker det är en fin gest för att uppmärksamma våldet mot barn. så till er som inte redan klätt på er - bär nått blått idag! och till er som redan klätt på er, skänk iallafall en tanke till alla de barn dom tvingas bära blått varje dag. det var allt för mig just nu. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela