owcrap

Thursday.

Publicerad 2011-08-18 07:30:22 i Allmänt,

så där nu sitter hårddisken på plats i datorn igen så snart kommer lite bilder.
har halkat efter i redigeringen av Rhodos bilderna dock så de får bli någon annan gång!

I eftermiddag drar jag och ett par av mina närmaste vänner in till stan för att kika lite på Rix FM festivalen som kommer i och med den årilga Augustifesten. hoppas på uppehåll och kanske lite sol, men man ska väl inte be om för mycket!
ska försöka fota lite med, så jag har nått att uppdatera med framöver :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela