owcrap

Biker Jacket

Publicerad 2011-12-27 23:14:52 i Shopping,


nu har jag ÄNTLIGEN tagit tag i saken och köpt mig en ny skinnpaj, som det så fint heter i de ballare kretsarna, dock i fusk material.

har egentligen köpstop på jackor (och kavajer och linnen..) men efter att ha gått miste om skinnjackan i mc-modell i två år så slog jag till!
 den kostade mig 399:- på H&M.com och landar i min famn om cirkus en vecka.


dessutom så tog jag mig i kragen och kollade resultatet från omtentan och jag klarade den, så nu är jag MEGA HAPPY !!!! :D

nu blire sängen och drömma om godkänt även på salstentan i januari!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om mig

Matilda heter jag som driver denna blogg. Läser ekonomi vid Linköpings Universitet. Bor i en liten två i Norrköping tillsammans med pojkvännen. Fotar natur, shoppar second hand, dansar till house och ser helst på mythbusters (och typ allt annat nördigt på discovery channel). ♥♥

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Följ mig på Twitter!

Prenumerera och dela